Job 7 van 7


Report this listing

Solliciteren



medewerker boekhouding


Functie

Als medewerker boekhouding kom je terecht in een team van een 15-tal personen. Binnen de pijler  financiën zal je ingezet worden binnen de dienst boekhouding.

De dienst boekhouding staat in voor het volledige financieel-administratieve luik van de organisatie: dit omvat o.a. de aankoopadministratie, de verkoopadministratie, debiteurenbeheer, afrekening huurlasten.

De focus van jouw taak binnen dit geheel is gericht op de administratieve verwerking binnen de dienst boekhouding.

Deze functie omvat o.a. (maar is hiertoe niet beperkt):

o   Administratieve afhandeling inkomende facturen projecten

o   Administratieve afhandeling uitgaande facturen

o   Verwerking van de rekeninguittreksels

o   Bijstand bij de jaarafsluiting

o   Zorgen voor een vlotte communicatie en samenwerking met leveranciers/overheid

o   Zorgen voor een vlotte communicatie en samenwerking met collega’s uit andere afdelingen.

Jouw profiel

o   Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring. Je kan terugblikken op relevante ervaring binnen een administratieve context.

o   Je bent nauwkeurig en houdt van cijfermatig werken. In jouw contacten met klanten en collega’s stel je je klantgericht op.

o   Je kan zelfstandig werken en bent het gewoon om logisch na te denken.

o   Je maakt je nieuwe informatie snel eigen.

o   Je stelt je flexibel op en bent stressbestendig.

o   Je bent administratief sterk en hebt een goede kennis van de verschillende office pakketten.

o   Je bent een gedreven Excel-gebruiker.

  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Een uitdagende en gevarieerde job met een marktconforme verloning volgens barema C111-C112-C113;

Een contract van onbepaalde duur met een glijdend uurrooster van 39uur/week;

Een afwisselende job met veel menselijk contact;

Fietsvergoeding van 24 cent per kilometer (met max. 30 kilometer per dag) of volledige terugbetaling openbaar vervoer of 90 euro budget per maand om fiets te leasen naar keuze (min. 40% van de tijd met de fiets komen). Dit budget is voldoende om een elektrische fiets zonder bijbetaling te kunnen leasen.

Maaltijdcheques van 8 euro per volledig gewerkte dag (waarvan 6,91 euro door Thuispunt Gent en 1,09 euro door jezelf). Jouw bijdrage wordt verrekend met het nettoloon.

Gratis hospitalisatieverzekering voor de medewerker (Ethias); gezinsleden kunnen aansluiten tegen betaling

Groepsverzekering (Ethias) met mogelijkheid voor keuze gewaarborgd inkomen

  • werkgeversbijdrage: 4,2% op maandbasis

  • Jouw bijdrage: 1,8% op maandbasis

Smartphone met beperkt abonnement via split billing of dienst gsm

Laptop

Telewerken max 3 dagen per week  (bureaustoel en scherm(en) voor thuiswerkplek)

Verlof (voor voltijdse betrekking)

  • 20 wettelijke dagen – vrij te nemen

  • 3 extralegale feestdagen (dit zijn 2 januari, 11 juli en 26 december)

  • 7 extralegale verlofdagen – vrij te nemen

  • 4 rimpeldagen (afhankelijk van de leeftijd – gradueel vanaf 45 jaar) – nog niet van belang

  • 10 betaalde feestdagen

  • 6 ADV dagen (39 u. per week)

Solliciteren